Pages

02 February 2011

Dia pErGi tInGgaL kn AkU.....

1/2/2011(SELASA)-akhirnya dia dh tnggal kn aku....juz 1 ja aku rs....SEDIH.....yup 2 ja yg dpt aku rs tme dia wish kn kta2 2....aku sdih sgt2.....aku x sgka bnd yg aku x mau jd dh t'jd....cmna aku nk hrungi suma ni????bla dia x da,,,,aku rs snyi sgt....aku t'igt knagan aku ngn dia....dlu aku hepi sgt ngn dia...wlupn aku bnyk wt mslah n prgai kt dia...tp dia msty b'alah....npa aku x hrgai dia dlu????n now dia dh tnggal kn aku bru la aku t'igt blik moment2 indh aku ngn dia....cm ni la mnusia...bla da dpn mta x mau nk hrgai....bla dh x da bru nk klut...n example plng dkt it's me....aku dh try nk bak blik ngn dia cm dlu...tp x bleh gk.....aku t'llu syg kn dia....dia da tny aku...


  • klu la prasaan cnta n syg 2 mai satu ary nnt,, bleh x tima dia.....
aku x tau nk jwb pa....aku buntu sgt....aty aku kta ya tp mlut kta len.....aaahhhh.....yg psty aku syg kt dia....aku syg dia cm na aku syg dia dlu....dia kta dia dh try nk syg kt aku....nk rndu kt aku...tpi x bleh...npa suma 2 x bleh????aku juz nk dia syg aku cm dlu....cm na aku nk wt?????aku hrap sgt dia kn syg aku...wlaupn dia dh bnyk tpu aku...tp aku x leh hlng aty ni dri syg dia.....ptt ka aku tima dia blik andai kta dia dh mla syg aku blik????aku x sgka slma 4 taun lbh aku ngn dia akhir nya cm ni jd nya....aku syg kn hbgan ni...syg sgt....tp aku xdpt nk p'than kn....aku x tau pa prasaan aku t bla dpt tau dia da org len....aku x snggup tgk dia ngn org len....aku syg dia...tp aku tau sia2 ja aku syg dia....cz dia x syg aku...srius aku ckp aku  leh lpa kn dia....bnyk bnda sgt b'kaitn ngn dia...suma bnda wt msty t'igt dia....npa aku jd cm ni????sbb ku syg kt dia...i really love him....i miss u.....tp dia x kn tau prsaan cnta n rndu aku ni....myb dia skrg dh x igt aku...aku ja yg t'hgeh2 nk igt dia....biaq ar....aku x ksah org nk kta pa pn....aku x tau cm na cra nk lpa kn dia....cm miera say....lpa kn dia.....tp aku prlu kn msa suma 2....klu bleh aku x nk lpa kn dia...tp klu aku x lpa kn dia aku kn rs drita cm skrg....hurm...aku x tau la cm na nk wt skrg ni....

p/s:tkat ni ja la leh tlis....aku x da tmpt nk luah so blog ja la tmpt aku nk luahkn prasaan aku....

No comments:

Post a Comment